Sponsorizarea Honda va consta în furnizarea, pe perioada celor
două săptămâni ale summit-ului, a unei flote de noi autovehicule
ecologice hibrid Honda Insight. FCX Clarity, noul autovehicul Honda
cu celula electrica, cu emisie zero de hidrogen va fi, de asemenea,
prezentat la salonul COP15 – ‘Driving the Future’. Vehiculele vor
fi utilizate pentru a transporta la conferinţă delegaţii, VIP-urile
şi jurnaliştii.
Referitor la sponsorizare, Svend Olling, Directorul Departamentului
din cadrul Ministerului afacerilor externe din Danemarca, a
precizat: „Din punctul de vedere al îndeplinirii criteriilor
noastre, Honda a fost selectată ca sponsor oficial de autovehicule
pentru Conferinţa de mediu COP15. Nu numai că această sponsorizare
ne ajută în diminuarea emisiilor generate de participarea la
conferinţă, dar autovehiculele au demonstrat o tehnologie care
astăzi poate veni in sprijinul eforturilor noastre de a reduce
emisiile de dioxid de carbon în sectorul transporturilor.”
Yuishi Fukuda, Preşedintele Nordic Honda A.B. a adăugat:
Hondra se mândreşte că a fost acceptată de Ministerul afacerilor
externe din Danemarca în calitate de sponsor oficial al Conferinţei
de mediu COP15. Vehiculele prezentate vor demonstra angajamentul
Honda în ceea ce priveşte producţia de autovehicule cu cel mai mare
randament ecologic posibil prin utilizarea unor sisteme de
producţie cu impact minim asupra mediului.”
În 2006 Honda a devenit primul producător de automobile din lume
care a anunţat un plan de reducere a emisiilor de CO2 atât pentru
produsele sale, cât şi pentru activităţile de producţie.